NEWS

Lied „Da Lungau ist mei Hoamat“

"Da Lungau ist mei Hoamat" ist der Titel des Heimatlieds von der Singgemeinschaft Oberweißburg unter der Leitung von Ernst Schiefer.

Mit Unterstützung des UNESCO Biosphärenparks Salzburger Lungau wurde dieses wunderschöne Heimatlied in der Wallfahrtskirche St. Leonhard aufgenommen. Text & Melodie wurden vom Chorleiter Ernst Schiefer selbst geschrieben. Das Lied beschreibt dem Titel "Da Lungau ist mei Hoamat" entsprechend die Schönheit unserer Heimat.

 

Hört und seht selbst...


 

"Da Lungau ist mei Hoamat" - Singgemeinschaft Oberweißburg
live in der Wallfahrtskirche St. Leonhard bei Tamsweg

Text & Melodie: Ernst Schiefer
Chorleiter: Ernst Schiefer

Recording, Mix, Mastering: mediaton.at
Videoproduktion: mediaton.at

Mit Unterstützung des UNESCO Biosphärenparks Salzburger Lungau

 

TEXT:

Refr.: Da Lungau ist mei Hoamat, ist a Landl ganz a feins. Und magst du mein schean Lungau, ist das Landl a deins, und magst du mein schean Lungau, ist das Landl a deins.

1. Im Summa so vü Bleamla, im Winta dö weiße Pracht! Mittn drinn derf i dahoam sei, hat da Herrgott ois so g'macht; mittn drinn derf i dahoam sei, hat da Herrgott ois so g'macht.

2. Fleißig g'arbeit, g'spielt und g'sunga, ois zu seiner rechtn Zeit! Bua und Diandl im feschn G'wandl, lebn wia's Brauch ist, habn a Freid; Bua und Diandl im feschn G'wandl, lebn wia's Brauch ist, habn a Freid.